Du Är..

Du är verkligen helt jävla underbar,vet du de? Min till 100% En ärlig vän.


Jag Älskar Dej Josefine Arvehall!;*(L)

När Man Har En Äkta Vän Som Dej Så Tror Man Att Den Har Glidigt Isär Från Den Men Vet Du Vad?,En Riktig Vän Vänskap Glider Aldrig Iväg! Du Har Alltid Varit Där För Mej,Nu Är Det Min Tur..Ville Bara Att Du Skulle Veta Att Jag Aldrig Kommer Svika Dej! Jag Saknar Dej!,Det Gör Jag Verkligen Och Jag Vill Inte Bråka Meh Dej!(L) Ett Tips Till Er Andra,Svik Aldrig En Äkta Vän För Bara En Vanlig Vän.



Älskar Dej Så Sjukt Mke Gmn!;*(L)


PussPåDej!



Från Din...












..SaaraPaara!















Kommentarer
Postat av: JoossePoosse!♥

aw, så 7kt fint skrivet! älskar dej Sara du har alltid funnits där för mej också även om jag kanske inte har visat det!. du är och förblir min bästavän.

jag älskar dej grymt mycket bästavän(L)

2010-09-30 @ 21:19:16
URL: http://joossepoosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0