Home Sweet Home!

Shee,
Jag kom nyss hem från skolan,elr inte nyss för ett tag sen.Ska logga in på Skype för de ha jah lova Jojjo och Stina! Idag i skolan hade vi syslöjd,HK vilket var jätte roligt vi gjorde Bullar som vah as goda! Sen hade vi SV vi läste "Det Brinner" det är jätte jobbigt eftersom jag har sett filmen och läst boken så jag vet vad som ska hända hela tin! Sen hade vi Musik,haha guud vah alla skratta åt Jojjo.När det vah hennes tur att spela så var hon skit arg eftersom hon spela fel hela tin! Sen börja hon skratta själv..Jag skratta så att jag börja gråta hihi Jojjo meh och Elin,Felicia,Lova meh..Elr jag tro de? När vi baka bullar så fick alla fem var.Jag orka inte äta alla så jag hade 3 kvar.En fick Elin,Felicia,Josse sen fick Jojjo och Oliver fick en bit var! Sen kom jag på att jag hade lova Filip en!..Opps!;P  Men det vah min dag.Jag har haft jätte dålig upptatering dom här dagarna! Förlåt,Men som tur är hade Josse jätte bra upptatering!(L)

Hur Var Eran Fredag?

PussPåEr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0