En Saknad..!

Jah Saknar Dej Kusin..!(L)


Jag minns att varje gång vi prata sa du att du önskar att hela ditt liv hade blivit bättre och att du ville ha en changs att börja om och göra den till det liv du ville ha.Det var iaf underbart att känna dej.Jag orkar inte med livet längre,jag fejkar mer och mer.Jag ler och skrattar,Vem försöker jag lura? Det har hänt så mke sen du...Men inget bra,hela mitt liv är skit nu.Vännerna finns,men jag kan inte berätta saningen utan att börja gråta.Jag vet att du finns där uppe någon stans,men jag vill se dej levande.Ett liv utan dej,30 år utan dej.Om jag orkar leva så länge...Jag kommer inte kunna glömma allt.Jag kan inte leva utan dej.Jag har förlorat så jävla många dom här åren.Jag skulle göra allt för att se dej igen.Varför lämna du mej nu? Inget kommer vara verklighet längre,det finns ingen framtid utan dej.Jag vet att många dör av BlodCancer men det känns väre när det är någon som du älskar.Jag kan inte gråta längre,Jag kan inte hoppas längre..Jag Saknar dej,Jag kommer aldrig sluta älska dej även om du inte finns..Du finns i mitt hjärta!(L)   Orkar Inte Med Livet Längre..Livet Tar Slut Nu.



Äru Nöjd Med Ditt Liv Nu?,Det Kommer Du Inte Vara I Framtiden.




Jag Önskar Jag Kunde Se Ditt Ansikte En Gång Till,Inte I Drömmarna.


















Älskar Dej Sjukt Mke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0